Από τη Νίκαια στη κοκκινιά!


Περπάτησε μαζί μου αν θες να δεις όσα λέω
Τα λόγια είναι λίγα μα διηγούνται αυτά που ξέρω

Φωτογραφίες που ξεχάστηκαν στα διαβατά του χρόνου
Ξεθωριασμένες περιγράφουνε μα λεν την ιστορία
Τα δυτικά ποτέ δε λύγισαν στην διδαχή του πόνου
Ήταν επίκεντρο στα δρώμενα χαράζοντας πορεία

Κάποιες  ασπρόμαυρες θολές άλλες στα σέπια εποχής
Ένα ταξίδι στο απάνεμα του χρόνου
Απο τη Νίκαια στη κοκκινιά  δρομολόγιο γραμμής
Πάρε ένα μάθημα στο διάβα αυτού του δρόμου

κάπου εκεί στο 22 πατρίδα κερδισμένη
τα ξυλοπάραγκα απάντηση στον άδικο διωγμό
Και στο περίσσεμα του πόνου να ναι αγκαλιασμένοι
ρίζες υπάρχουνε γερές και αυτό είναι αρκετό

Οσία ξένη το 44 πέμπτη πρωί
Όταν τ αδέρφια μας μαζεύτηκαν με δόλο στην πλατεία
Στου δωσίλογου το ανάθεμα που ξέβραζε χολή
Αιματοκύλισαν τη μάντρα να μυρίσει ελευθερία

Λίγο πιο πέρα σ ένα δρόμο που τον έλεγαν οχτώ
Εκεί που οι νύχτες παραμέριζαν τα κρίματα της μέρας
Αντικριστά το ξημερώνανε το ζούσανε γι αυτό
Πόσοι δεν πέρασαν απο κει στην απαρχή γνωστής καριέρας

Λίγο αργότερα αγωγή, Κατράκειο, δεξαμενή 
Κάθε σημείο ανθολόγιο της ήβης 
Πόσα δε ζήσαμε κι εκεί που η μνήμη μας φιλοξενεί 
Μα οι πιο πολλοί απο' σας αυτά τα ξέρετε ήδη 

Σ' αυτά τα μέρη απο παιδί πρωτοπερπατησα 
Πλατεία ηρώων κηποθέατρο Χαλκηδόνα
Εκεί τις πρώτες εμπειρίες μου συνάντησα
Κι εκεί αποφάσισα να σπάσω τον κανόνα 

Περπάτησε μαζί μου αν θες να δεις όσα λέω
Τα λόγια είναι λίγα μα διηγούνται αυτά που ξέρω 
Περπάτησε μαζί μου αν θες να δεις όσα λέω....
Περπάτησε μαζί μου αν θες να δεις όσα ξέρω....

Με την αγάπη που ξέρετε! Ian

Σχόλια